onsdag 2. oktober 2013

KLAR FOR JOBB

Nå har jeg vært sykemeldt snart et halvt år og på mandag starter jeg på igjen,jeg tror det skal gå bra.Kroppen kjennes ganske fin ut men jeg får ta det litt rolig i starten.
Vi har netopp vært en uke på Kreta og det var en kjempe fin ferie og fortsatt er jeg nesten helt smertefri jeg har brukt Paracet kun tre ganger den siste tiden så den nye medisinen virker kjempe bra.I neste uke skal jeg å ta prøver å det blir spennende å høre resultatene fra legen,han skal ringe prøvesvarene til meg.
Ellers virker livet ganske enkelt for tiden,kona har det mye bedre nå som formen er så bra.Jeg føler meg veldig sterk til å møte smertene når de kommer,jeg bare konstaterer for meg selv at der starte det på han igjen.
Siden sist jeg var på kontroll har jeg fått brev i fra sykehuset med referat der det var funnet en del flekker på lunger og på leveren,det høres litt annerledes ut enn prikker som legen sa i møte med oss.Legen sa det var for tidlig og fastslå om dette er spredning,men jeg tror at det mest sansynlig er det men det er ikke noe som jeg merker på noen måte.Hvis alt fortsatt går bra skal jeg ikke til lege før 25/11.

Willy.

1 kommentar:

  1. Hei: Må bare si at jeg beundrer stå på holdningen din og posiviteten du har.
    Siden jeg selv har samme diagnose, synes jeg det er inspirerende å se hvor bra du har det, på tross av alt.
    Lykke til videre

    Hilsen Einar.

    SvarSlett