torsdag 1. mai 2014

Ved veis ende.


Takk til alle som har lest, fulgt og kommentert her. Bloggen har betydd mye for ham, og han satte pris på å høre fra lesere og at innleggene hans kunne være til hjelp for andre. Han forsøkte til det siste å skrive noe.


Vår kjære Willy ble innlagt på nytt i midten av mars og det ble oppdaget mange metastaser på leveren. Han klarte ikke ta opp mye næring og ble med tiden svakere. Han var klar og våken fram til siste dagen, men forlot oss natt til 7. April. Han fikk gå fredelig hjemme, uten smerter og med kone, barn og svigesøster til stede.

Den siste tiden gikk han på X-GEVA som erstattet ZYTIGA, og for lesere som vurderer X-GEVA, evt går på denne, så er det en god idé å sjekke nivået på elektrolytter den første perioden. Willy hadde svært lave verdier av bla. kalsium, fosfat og magnesium-verdier, noe som kan knyttes til X-GEVAen.

Igjen takk til alle som har fulgt ham.

Bloggen blir stående åpen og kan leses for framtiden.





Vi vil alltid savne deg...



- Kristin, Mona og Tommy.

10 kommentarer:

  1. Jeg fulgte bloggen til Willy, den har vært til nytte og hjelp i forbindelse med sykdom i min familie. Møtte ham aldri, men skjønte han måtte et godt menneske. Alt godt ønskes familien.

    SvarSlett
  2. Jeg har fulgt Willys blogg lenge, men nå håpet jeg at han hadde gode dager etter sitt siste innlegg 1.mars med ny medisin. Hvil i fred Williy! Og kjære Kristin, Mona og Tommy: MINNENE LEVER!
    En siste hilsen fra Ole

    SvarSlett
  3. Trist å lese, ta vare på hverandre❤️

    SvarSlett
  4. Vi har fulgt bloggen, som har vært til stor hjelp. Veldig trist å høre Willy er dø.
    Kondolerer så mye.

    SvarSlett
  5. Har selv prostatakreft med spredning og har derfor fulgt ekstra godt med på bloggen til Willy. Han ga alltid uttrykk for optimisme og virket å være så positiv.
    Det er trist å høre at han har vandret, og kondolerer så mye.

    En siste hilsen fra Einar F.


    SvarSlett
  6. Føler med dere i sorgen. Jeg fulgte bloggen til Willy og leste den høyt til min mann som også hadde prostatakreft med spredning.Det ga oss håp, men min kjære døde nyttårsaften etter bare 1 år med kreft. Det er så forferdelig trist å lese.

    SvarSlett
  7. Føler med dere i sorgen. Jeg har fulgt litt med da jeg har en pappa med samme diagnose. Håper at vi kan få beholde ham en god stund til og Willy ga håp om flere gode år på tross av sykdommen. Kondolerer så mye.

    SvarSlett
  8. Kondolerer.. Bloggen har betydd mye for vår familie. Ta vare på gode minner og hverandre framover.

    SvarSlett
  9. Kondolanse sendes til dere pårørende. Jeg har en far med prostatakreft med spredning, og da han fikk diagnosen for snart 2 år siden så lette jeg på nett for finne info om sykdommen, og denne boggen lærte meg utrolig mye. Det vil jeg at dere skal vite. Jeg har tittet innom i ny og ne, og det var utrolig trist å lese det siste innlegget. Mine tanker går til dere. Selv om jeg aldri møtte Willy, så fikk jeg en følelse av at han var veldig positiv fyr. Selv om denne sykdommen er noe dritt, beklager uttrykket, så syns jeg han fikk vist at det går an å ha et positivt perspektiv.

    SvarSlett
  10. Jeg vil takke Willy for at han har skrevet bloggen og dere for at dere lar den stå. Også min pappa har fått prostata kreft med spredning og det er nettopp den type informasjon som står her som jeg trenger nå. Kondolerer og takk.

    SvarSlett