onsdag 17. april 2013

EI LITA OPPDATERING

Det går mot tredje runde i denne omgang med cellegift.Formen har ikke vært helt bra så jeg er sykemeldt i to uker så får vi se hvordan det går framover,jeg satser på at det kommer seg etter hvert  når jeg får roet ned litt.Jeg tror nå mest at det er  cellegifta som slår meg ut,smertene i hofta,foten er ikke blitt værre bivirkningene ellers er ikke blitt værre heller tvert i mot.Jeg har nok av hobbyer å holde på med alt i fra maling til frimerkesamling,mynter spille gitar å det har jo vært kjempe fint vær nå i det siste så jeg tror det går bra å være hjemme.Nå håper jeg at det kanskje det kan bli pause over sommeren etter disse fem rundene men det er prøve resultatene som avgjør det.

Willy.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Krysser fingrene for at du får en god sommer, uten behandlinger. :-) Hilsen Thea

    SvarSlett