tirsdag 23. april 2013

SUTREBLOGG.

De siste ukene har vært veldig slitsom jeg har ikke overskudd i det hele tatt.Det føles som at jeg går å bærer på en ryggsekk eller bærer på ekstra vekt å det har ikke vært noen vekt økning på meg.
Jeg er vel like robust som et kosteskaft,matlyst er veldig dårlig men jeg spiser ofte.Jeg måtte spørre kreftsykepleiern om dette fordi jeg lurte på om dette er noe som bare har gått til hodet på meg da tenker jeg mentalt,men da fikk jeg til svar at jeg måtte huske at jeg har fått 26 poser med cellegift og at kroppen blir naturlig sliten av det.Jeg får trøste meg med det,nå har jeg bare to omganger til så får jeg håpe at jeg får ferie over sommeren.
Ellers går dagene litt tregt jeg er fortsatt sykemeldt å regner med at jeg kanskje blir sykemeldt til jeg har hatt legetime og evaluering.
Jeg tenkte jeg skulle slappe av med hobbyer men det har vært mest sofa.Kona ho styrer med å finne ting jeg kan spise å jeg har sagt at jeg spiser det ho lager eller at ho ikke nødvendig vis må spise det jeg spiser,men neida ho sørger for at jeg får nok næring i meg.Nei nå skriver jeg veldig klagende men så retter alt seg å jeg er tilbake i god form igjen,smertene i foten og hofta og hodepinen holder jeg på avstand med et par 1 grams Paracet så det er ingen bruk av tyngre medisin.
Onsdag kommer min datter på besøk å skal trene yoga med faren,ho skal ha han i form igjen det blir sikkert spennende,må vel bare stille opp.

Willy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar