torsdag 23. mai 2013

ETTER LEGEKONTROLL

Der var lege kontrollen unnagjort å den var ikke veldig gal.Jeg reagerer fortsatt positivt på cellegift,å jeg blir litt imponert hvordan kroppen fortsatt responderer på behandling.Vi var litt spent-skeptisk-til hvordan resultatet ville bli denne gang,jeg har vært i ganske dårlig form men vi er ganske fornøyd.
Prøvene viste at PSA var gått ned fra 40 til 33 og ALP fra410 til 257 blodprosent var gått ned fra 12,2 til 10,9 så den får jeg fikse på med å spise leverpostei og tomat også blodpølse.
Jeg fikk svar på skjelett scintigrafien -røntgen -de viste ingen nye svulster,men når man ser hvor mye av kroppen som er angrepet er det litt merkelig at jeg ikke har mer smerter fordi de viste at stort sett hele kroppen er angrepet.
Nå satser jeg på å komme meg i form,jeg er sykemeldt til 30/6 og da kanskje prøve meg i arbeid jeg er ikke klar til å slutte å jobbe.Nå ser jeg frem til to uker ferie på Kreta der vi skal feire min 60 års dag,både barn og barnebarn kommer.

Willy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar