onsdag 1. mai 2013

NEST SISTE KUR OVER

Der var nest siste kur i denne omgang gjort unna kroppen er ganske sliten av dette men det går greit.Jeg er sykemeldt til 21-5.og da skal jeg ha legekontroll og den blir jo spennende.Jeg hadde en liten kontroll nå på mandag og da hadde jeg kvinnelig lege,hun virket veldig flink hun hadde lest og satt seg inn i journalen min.
Legen har satt meg opp til røntgen i det nermeste fordi jeg har mye hodepine å de vil se på det.Jeg satser nå på å komme meg i jobbing igjen når jeg bare blir ferdig med behandling å kroppen kommer i gjenge.
Tiden fremover er fantastisk nå er det lyst hele natta å det våres i bakkene .Nå i uka svømte 4 spekkhoggere forbi vinduene her og vi har fått tilbake otrene to stk som har brukt å være her hvert år,ja det er ei fin tid dette.
I går var vi på Skarven og hørte på musikk ,det er blitt tradisjon natt til første mai, et band som kaller seg fagforbundet knall bra veldig mye musikk fra 60 tallet og låter som satt tett som haggel å man ikke hører mye ute lenger.Det var en kjempe kveld med venner og kjente.

Willy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar