torsdag 19. desember 2013

NÅ ER DET JUL

Her er det pyntet med mengder av nisser og juletreet er kommet på plass.Så her er det skikkelig  koselig.I morgen kommer sønnen vår med samboer hjem til jul.Det gleder vi oss til.Jula blir feiret med barn, barnebarn,svigermor og svigerfamilie.
I forrige uke var Kristin på apoteket for å hente Zytiga og fikk beskjed om at de var fri.Det var mangel over hele landet men de var blitt lovet litt i løpet av uka og håpet at de fikk noe..Det er visst problemer med og produsere nok.Jeg hadde bare til noen få dager igjen dermed satte det fart i min datter og sønn.Han satte seg ned med datamaskinen og fant alle apotek i Oslo og prioriterte de som han mente kunne være aktuell.Min datter ringte og det ble treff på Radiumhospitalet sykehus apotek.Resept ble fakset fra sykehusapoteket her og to dager før jeg ble fri kom det melding om at medisinen var ankommet postkontoret.Godt jobbet barn.Jeg skrev på facebook om mangelen på medisin på apoteke.t  Da kom det melding fra en facebook venn som var på vei hjem fra feie i syden at hun kunne prøve  undersøke om det var mulig å skaffe medisin der.Dette er en person jeg ikke har kontakt med utenom facebook .Jeg måtte spørre Kristin om vi ville tenkt på å gjøre noe lignende.I alle fall helt fantastisk.
Ellers må jeg vel kunne si at formen er bedre enn sist jeg skrev selv om det er jevnt over litt mere bruk av morfin.
Jeg takker for alle kommentarer og gode ord som varmer.  Jeg skjønner at det er behov for bloggen og det gjør meg godt.
Ellers vil jeg ønske alle en riktig god jul og et godt nyttår.
Neste innlegg kommer nok ikke før i Januar

Willy

1 kommentar:

  1. Som pårørande les eg bloggen din med stor interesse.
    Takk for at du orienterte om problem med å få tak i Zytiga. Mannen min brukar også den, me prøver å ha "eit lager" for ikkje å gå tom, i alle fall bestilla meir 2-3 veker før han går tom. Og no forstår eg det er nødvendigt.
    No håpar eg at du og familien får ei god julehelg.

    SvarSlett