søndag 16. september 2012

                                             HJEMME FRA KRETA
Der var vi hjemme fra en helt topp ferie i Rethymno.Vi bodde  på 5 stjernes hotel med sjampagne til frokost og en buffet som jeg aldri klarte å komme igjennom.
Dette er jo helt meg eller skal jeg si slettes ikke meg eller som kona sa te deg  du er blant dannede folk.Servicen på hotellet var helt topp med et veldig hyggelig personale,ellers kunne det virke litt stivt for oss som ikke er vant til det.
Vi var ute på et par turer ellers var vi mye å gikk i gamlebyen som vi er veldig glad i en god del tid ble brukt på stranden og ved  bassenget.
Det har vært en fantastisk fin ferie og formen er kjempe bra.
Mandag 24 skal jeg til ny kontroll og det blir jo veldig intressant,jeg har ikke tru på noe ny oppstart av cellegift  når formen er så god.

Willy. 

2 kommentarer:

  1. Heia Willy!
    Velkommen hjem fra ferie.
    Godt å høre at dokker har hatt en super ferietur.
    Og at formen din e så god,e jo kjempefint.
    Min form e ikkje helt bra. Har litt stigende PSA. Var på MR i forrige uke,og den viste da at æ hadde fått noen kuler i korsryggen.
    Skal onsdag til Unn,og da blir det avgjort om æ skal ha stråling,og ny medisin.
    Vi snakkes,hils Kristin.

    Hilsen Helge

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Helge og takk for det.Trist å høre at ikke formen er helt bra å at det er negativ utvikling,får håpe du får like godt resultat av behandling som jeg fikk.Lykke til

      Willy

      Slett