tirsdag 2. juli 2013

NY KONTROLL.

Nå har vi vært hjemme i fjorten dager å det vært et helt fantastisk vær.Formen er ikke så verst,så fredag for litt over en uke siden fant jeg ut at jeg ville ta meg en fisketur i fjellet,ikke lange turen ca 2 km hver vei.Jeg pakket å dro avgårde,jeg hadde ikke gått mer enn et par hundre meter at jeg fikk svar på at det jeg trodde var god form var noe helt annet,jeg kom fram fikk fisket litt men var ganske sliten og turen hjem var ikke bedre,jeg var så sliten at jeg hadde store problemer med å komme meg tilbake til bilen så nå må jeg bare trene litt så vil kanskje ting bli bedre å det vil forhåpentlig bli en ny tur.
I dag var  jeg til lege kontroll å vi fikk svar på prøver som jeg egentlig ikke skulle ta men etter at jeg havnet på sykehus siden forrige kontroll ba vi om å få tatt prøver.Prøvene var ganske lik de forrige men ALP fortsetter å stige å hadde steget fra 463 til 699 og normalen er 150 så den har steget ganske mye.
Jeg har ikke mye smerter og slipper å bruke noe tyngre medisin,nå bruker jeg kun paracet 4 ganger om dagen.
Nå skal jeg til kontroll 16/8 og da får vi se hva som skjer i forhold til behandling siden cellegift virker dårligere nå.
Jeg fikk spørsmål under kommentarer fra en med samme diagnose som meg om det trenges egen forsikring hvis man blir dårlig i utlandet å må sendes hjem,eller om vanlig reiseforsikring dekker dette.Vi har aldri tenkt på dette så hvis det er noen som vet eller kan noe om dette så er vi takknemlig for svar.

Willy.

4 kommentarer:

  1. Hvis man på forhånd vet at man har en alvorlig sykdom og KAN bli syk på reise, er det opp til behandlende lege her i Norge å vurdere om man kan reise. Legeerklæring må til og en prat med forsikringsselskapet for utfylling av et skjema de har. Da får man enten ja eller nei fra dem.
    God sommer Willy!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar dette er greit å vite.
      God sommer.
      Willy

      Slett
  2. Takk for svaret,ha en riktig fin sommer Wily

    SvarSlett
  3. Hei,

    Kom tilfeldigvis over bloggen din. Synes virkelig at du skal vurdere alternative metoder! Les på cancertutor.com

    Valget er selvfølgelig ditt, og dette er KUN godt ment.
    Stikkord: Vitamin C og Vitamin B17 (laetril)

    Lykke til

    Mvh Arne

    SvarSlett