tirsdag 17. september 2013

ETTER KONTROLL

I går var jeg på kontroll på sykehuset .Jeg hadde en annen lege og jeg får håpe det at det blir han som blir å følge meg opp.
Resultat fra røntgen viste ikke noe forandring i nyrer og ALP var gått ned og det viser vel at den nye medisinen Zytiga virker så det ser jo lovende ut,men det er funnet noen prikker i lever å på lungene men det kan jeg ha hatt lenge,legen kunne ikke fortelle om dette er spredning det var for tidlig.
Ellers er formen veldig god,jeg har brukt smertestillende kun to ganger på de siste tre ukene siden jeg startet med Zytiga.Legen sa at smertene ikke ville forsvinne helt,de ville nok kunne vende tilbake men det betød ikke at medisinen ikke virker,men jeg har veldig bra dager nå.
På lørdag reise vi til Kreta for en uke,det var en tur som var planlagt for ganske lenge siden da formen var en helt annen.Da denne turen ble bestilt regnet vi med at dette kanskje ble min siste tur,men nå kan vi drømme om en ny sommer og nye opplevelser.

Willy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar