mandag 14. oktober 2013

PRØVE SVAR

I dag ringte legen å ga meg svar på blodprøver,og de var slett ikke værst.PSA var gått ned til 23 og så lav har den ikke vært på lang  tid.ALP hadde også gått ned til 600 noe som er bedre enn tidligere men fortsatt alt for høy,men det viser at Zytiga virker.Nå for tiden har jeg mye bedre dager enn før jeg fikk ny medisin.
Jeg har jobbet en uke å det har vært helt topp.Jeg er helt smertefri åhar brukt Paracet noen få ganger og morfin et par ganger så formen den er veldig bra .I dag var jeg å fikk vinterdekk på bilen,det var vel på tide nå som snøen kryper nedover fjellet og plutselig har vi full vinter her nord.Hvis dere ønsker å lese mer om kreft så er det en  godt skrevet blogg adresse er www.kreftsyk.com jeg søkte den opp på Google.

Willy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar