tirsdag 12. juni 2012

                                                  5 OG SISTE

Der var siste kur gjort i denne omgang,formen holder seg fin.En del bivirkninger er der men det er ikke så galt.Natta etter cellegift fikk jeg ikke sove og med 24 timer våken ble det ingen jobb i dag og det liker jeg dårlig men men.Om en uke skal det taes prøver og jeg skal til lege på kreft pol da får jeg vite hvor lang pause jeg får før det skal taes nye prøver.
Uka som gikk var kjempe fin med bursdags feiring på Sommarøy ei perle ut i havgapet her var det grilling og bursdagssang og høy stemning til  til langt på natt fra fredag til lørdag i lag med gode venner.Søndag fortsatte feiringa sammen med nevøen min som ble 14 år.Familie og venner var her.   


1 kommentar:

  1. Hei Willy!
    Gratulerer med overstått kur. Vi satser på at du ikke trenger flere og at du får en fin sommer. Å sove er ikke lett etter kur, snakker av erfaring og da er man ikke mye til kar, uff. Jeg fikk innsovningstablett til slutt og det hjalp. De største bivirkningene jeg hadde var faktisk søvnmangel og vond smak i munnen.
    Følger deg videre så klart.
    Ha det godt så lenge.
    Hilsen fra Ole

    SvarSlett