tirsdag 19. juni 2012

                                                        NO  E DET FERIE


I dag var jeg til kontroll og fikk prøveresultatet og de var bra,PSA  var gått ned til 29 og ALP 112 så nå får jeg ferie fra cellegift ut hele sommeren.Kristin sover dårlig natta før kontroll men ho er veldig lettet nå og jeg gleder meg til å få smakssansene i orden å bli kvitt kvalmen.
En ting som jeg har lurt på er om det er mange som leser bloggen med samme diagnose og hvor lenge de har gått på cellegift.Det kunne være fint å få noen kommentarer på det,jeg har nå snart 6000 søk  på bloggen så det er kanskje noen med lik diagnose.
Nå ser jeg frem til sommeren å må jo håpe på noen fisketurer i fjellet.Det blir vel ikke så veldig mye skriving i sommer men jeg skal prøve og oppdatere når noe skjer og så ønsker jeg alle en god sommer og håper dere ser minst like opptimistisk på den som jeg gjør.


Willy

7 kommentarer:

  1. Godt å lese at behandlingen virker bra, Willy. Det er så bra at du fortsetter med bloggingen - givende for flere, både de som er berørt av det samme, eller som har noen nær i samme situasjon.
    God sommer og skitt fiske! :)

    SvarSlett
  2. Hei Willy jeg har vel omtrent samme diagnose som deg, prostatakreft med spredning til lymfeknuter og skjelett,
    Kreften ble oppdaget i november 2011, og jeg går nå på hormonbehandlin (bicalutamid og zoladex) dette har virket godt hos meg slik at jeg ikke har hatt behov for cellegiftbehandling og stråling ennå.
    Synes det er flott du skriver denne bloggen, da jeg regner med at jeg må gå igjennom samme behandling som deg etterhvert.
    Ønsker deg lykke til videre og skitt fiske.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Einar .
      Takk for kommentar.Jeg hadde god virkning av denne behandlingen en god stund.Jeg håper du vil ha nytte av denne behandlingen lenge.
      Lykke til og god sommer.
      Willy

      Slett
  3. Hei!

    Synes det er fint å kunne lese bloggen din og oppleve at du har det bra tross diagnosen du har fått.
    Ønsker deg en flott sommer!

    SvarSlett
  4. Hei Willy,, flott du har det bra for tiden,, og bra tilbakemeld på kontroll,,:)) det gleder mitt hjerte,,:). Ha fin sommer,, vi sees nok sikkert,, dukker opp hos deg plutselig,,:))) hils din kjære,,:)) klæm fra Roger,!!!

    SvarSlett
  5. Hei! Det var en ny opplevelse. Har lest med megen glede. Det er så viktig at vi får vekk litt av "farligheten". Jeg er i startfasen. Vet ikke hva som kommer til å skje. Hadde litt spredning, men medisinene virket ikke, PSA øket. Men vi får nå se. Ha en god dag! Hilsen Rolf.

    SvarSlett
  6. Hei Rolf.
    Takk for kommentar håper de kan finne en behandling som virker.Skriv gjerne og fortell hvordan det går.Lykke til
    Willy

    SvarSlett