mandag 30. juli 2012

                                              HJEMME FRA FERIE

Torsdags kveld var vi hjemme fra ferie på østlandet vi har feriested der. Dette har vært ordentlig familie ferie med barn, barnebarn og søstra til kona med mann og barn.Svigermor var en del der også.  Det har vært en ferie med litt  mye jobbing,jeg følte vel litt at jeg ikke klarte å henge med på tempoet men det var også tid til sosialt samvær.Vi hadde besøk av venner fra Tromsø en dag.
Været var vel så som så men litt mye regn.Vi har vært mye på handling over grensa og vi var på travbanen på Mysen ingen ble rik, men søkkanes artig var det.
Bading ble det ikke fra min side enda temperaturen i vannet lå på 18 til 22 grader,jeg begynner vist å bli litt pysete.
Formen eller hverdagsformen er bra.I dag var jeg på sykehuset å fikk Zometa og da fikk jeg samtidig snakket med lege,jeg har hovnet ganske mye i en fot og samtidig hatt en del svimmelhet.Det ble tatt blodprøver som jeg får svar på senere.Legen mente det kunne være bivirkninger etterstråling og cellegift så vi får se når prøve svar kommer.

Willy 

2 kommentarer:

  1. Svenn Kåre Andersen12. august 2012 kl. 20:36

    Hei Willy!
    Jeg er veldig takknemelig for bloggen din.Jeg er 66 år og fikk konstantert prostatakreft i jannuar 2009.Det var ikke mulig med operasjon,så jeg får hormonsprøyte hver 12 uke og tar 1 biclutamid hver dag.Da dette ble oppdaget hadde jeg en psa på 1500,men med medisinen har jeg vært helt nede på 3 tallet.Beklagelig vis er den nå begynt og krype oppover og jeg skal starte med cellegift 25 august.Det er godt og høre at du føler deg bedre.Ha fortsatt en fin kveld,og takk for bloggen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Svenn Kåre
      Takk for god tilbakemelding på bloggen det setter jeg pris på.
      Ønsker deg lykke til med oppstart av cellegift behandling.Håper du får like god virkning av behandlingen som jeg har hatt, og at du ikke blir mye plaget av bivirkninger.
      Willy

      Slett