søndag 1. juli 2012

                                                     
                                                         OPPDATERING

Nå har det gått snart tre uker siden siste cellegift kur å kroppen den er veldig bra,så bra at jeg er mest bare en mann med diagnose.Kona er ikke helt enig når jeg sier veldig god form hun sier jeg er litt slapp men jeg føler meg mye bedre enn tidligere å håper det varer lenge.
Jeg fikk profobladet denne uken og der sto en artikkel om en ny behandling som er livsforlengende.Zytiga som er hormonbehandling og Jevtana=cellegift og Alparadin og systematisk stråle behandling som har bra resultat så det skjer noe på denne typen kreft
Ellers så er vel ønske om å gjøre saker og ting som hobbyer fiske dra på besøk større enn tiltakslysten men det blir sikkert bedre.
Om en ukes tid drar vi på ferie til østlandet å håper på bedre vær enn det har vært her nord.
Takk for kommentarer å ha fortsatt en god sommer.

Willy

1 kommentar:

  1. Hallo Willy!
    Det gleder meg å høre at du har det bra. Disse konene våre gransker oss med argusøyne, sover jeg middag lenger enn en halv time en dag, ja da er hun bekymret. Tror våre koner har det verre enn oss. Her på Østlandet regner det av og på, i går var det kraftig tordenvær med hagl store som erter på plenen, men det snur til dere kommer. Vi skal ha ferie fra helga, så været skal jeg ordne. Bra at det forskes på sykdommen vår, det går framover.
    God sommer fra Ole

    SvarSlett