tirsdag 14. mai 2013

NÅ ER DET PAUSE

Nå er det pause fra cellegift å jeg får håpe det holder over sommeren,det er prøvene som avgjør det får jeg svar på den 21.5.I forrige uke var jeg til skjellet scintigrafi så det blir intresant å se utviklinga og om cellegifta har like god virkning.
Kroppen har vært ganske sliten de siste rundan med cellegift selv om bivirkningene har vært mindre.Nå ser jeg fram til å komme meg i bedre form.
Denne uka kom søstra til kona mi hjem fra Tyrkia å jeg fikk en stor boks med granateple te å den var utrolig god tidligere  har jeg fått flere bøtter med blåbær fra henne.Blåbær og granateple innholder store mengder antioksydanter jeg har tro på at dette og andre ting som jeg har skrevet om har positiv virkning.
Dette er litt vanskelige ting å skrive om fordi der noen har mistet  sine kjære blir gående å lure på om noe kunne vært gjort annerledes i forhold til mat vitaminer og behadling.
Men for alle er det nok at kroppen ikke responderer på sykehus behandling.
Denne uken er formen bedre enn forrige uke å jeg regner med at den fortsatt vil bedre seg.Jeg har ikke levd så veldig sunt den siste tiden,fortsatt litt dårlig matlyst men det kommer seg sikkert nå.

Willy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar