tirsdag 17. april 2012

                                         NY OPPDATERING

Nå har jeg hatt fire nye behandlinger med cellegift og har ei behandling igjen i denne omgang.Veldig mye bivirkninger verst har søvn problemene vært,jeg blir veldig høyt gira de første 2 dagene så slakker det av utover uken og jeg blir veldig sliten.
Det kommer av kombinasjon cellegift /kortison.
Jeg prøvde med sove tabletter første natta etter cellegift men det slo gærne veien,cellegift kuren dro meg opp og sove tablettene ned,jeg fikk slettes ikke sove,det gikk 2 dager før jeg fikk kroppen i balanse.I natt var det på samme viset men jeg tok ikke sove tablett,er spent  på hvordan natta i natt blir.
Mandag er siste behandling og da har jeg pause til 14 mai i forbindelse med Krakow tur.Jeg snakket med lege i går jeg var litt nyskjerrig på hvor lenge cellegifta vil virke da fikk jeg vite at noen har ingen virkning noen har god virkning,på meg har den hatt serdeles god virkning og det er mulig den kan virke over et år.
Nå er det kommet en tablett som kan gi noen ekstra tid men det er etter cellegift.
Jeg kommer tilbake etter siste behandling mandag.
Skriv gjerne komentar eller spørsmål.

Willy

1 kommentar:

  1. Torstein Solli Hansen22. april 2012 kl. 16:57

    Hei Willy - lenge siden sist!
    Det var en sterk opplevelse å lese det du har skrevet her på bloggen, du skriver bra og ærlig om sykdommen, hverdagen og opp-/nedturer. Godt å lese at du etterhvert har fått bedre effekt av enkelte behandlingsmetoder. Håper den gode trenden fortsetter! Det var pappa (Helge) som tipset meg om bloggen din, skal lagre linken og følge med den herfra i Trondheim:)
    Stå på, Willy - ha en fortsatt flott vår i nord:)

    Mvh Torstein

    SvarSlett