mandag 9. april 2012

                                 ETTER PÅSKE
Nå er jeg startet med  ny kur cellegift.Jeg har hatt 2 behandlinger og den tredje tar jeg imorgen 10/4 og så har jeg to behandlinger og så får jeg pause.Påsken har vært stille og rolig,har ikke sprudlet av energi så vi har holdt oss til teltet.
Bivirkningene er tilbake som før er litt lei alle turene til sykehuset,det eneste som gjør det hyggelig er å treffe damene på kreft de er helt fantastisk.
Kona har vært litt små irritert på meg fordi jeg ikke har vært flink nok å spise næringsrik mat,det har vel vært mest marsipan men det er jo påske.
Nå er den over så jeg får vel ta meg sammen.
Påska startet med dårlig vær men på lørdag lysnet det med sol på altanen og om kvelden fikk vi besøk av gode naboer vi ble sittende læææænge men det var en kjempetrivelig kveld

På tampen tar jeg med en oppskrift som skal kunne minske PSA.
350 Gr renset  hvitløk som man kverner i kjøkkenmaskin. Blandes sammen med 2,5dl akevitt  som blir til en tykk deig. Denne har man har i ei skål med mat papir over som settes i kjøleskapet i 20 dager.Da er deigen blitt grønn på farge og saften presses ut av deigen på et sylteglass.Dette skal være nok til 2 måneders forbruk.En liten teskje tre ganger daglig  morgen middag kveld.

PS.Jeg har prøvd denne og den kom rett opp igjen. Kroppen sa fra om at gjør du dette en gang til kommer både hue og innvoller til å gå med i skåla.
Jeg venter litt å ser om jeg får motet tilbake.Denne oppskrifta kommer fra  profo sitt blad og det er vist noen som  bruker denne. Lykke til.
                Willy

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar