onsdag 25. april 2012

                                             PAUSE I BEHANDLING

Nå er siste behandling med cellegift i denne runden gjort unna og det er pause i allefall til 14 mai og bra er det.Jeg har vel vært litt mer sliten nå men det kan jo være at jeg øyner en pause.
Den 7 mai får jeg svar prøver som jeg skal ta et par dager tidligere og da får jeg høre hvordan behandlingen har virket.Nå for tiden spiser jeg mer jernholdig mat sammen med c vitamin det øker jern opptaket,blodpølse med blåbærsyltetøy eller paprika og leverpostei med paprika er fin mat for å øke blodprosenten som ofte faller ved cellegift behandling.
Ellers  så er formen ganske bra jeg er helt smertefri er fortsatt i arbeid det synes jeg er ganske fantastisk ut i fra der jeg var for en tid tilbake.
Nå ser jeg bare frem til å bli kvitt alle bivirkningene å kunne nyte et måltid mat og kanskje ta seg ei øl det blir bra.
No vil æ si takk til dem som komenterer og kom gjærne med spørsmål hvis det er noe som dere lurer på

2 kommentarer:

  1. Hei Willy,, fint du får en pause, høres tøff ut de dær kuran,,,jeg er no inne og leser,, håper på gode resultater av prøvene,,:)) ha fine dager,, vi sees,,
    Hilsen Roger.

    SvarSlett
  2. Hallo Willy,
    Flott at du er smertefri og fremdeles i arbeid.
    Jeg vil gi deg et tips om hvordan du skal få opp blodprosenten.
    Kjøp Floradix Formula Jernekstrakt, den gjør susen, smaker godt gjør den også. Du får kjøpt den på apotek, helsekostbutikker og i noen dagligvarebutikker.
    Lykke til fra Ole

    SvarSlett