søndag 7. oktober 2012

                                                  EI LITA OPPDATERING

Nå er det gått 2 uker siden siste kontroll og formen er fortsatt fin,og jeg tror at formen skal holde til over jul og at jeg får med meg både  julemat og alt dertil før jeg starter på ny cellegift.Onsdag var jeg hos tannlegen og fjernet 2 fortenner og skal få  nye som implantat,inntil videre må jeg klare meg med de tenner jeg har,eller jeg får ta med meg det barnebarnet mitt sa, morfar du er så søt når du mangler tenner framme mens jeg mest ligner på Canadiske ishockeyspillere det er den positive måten å se  det på .Ellers så har høstværet vært veldig bra nå i det siste.

willy

1 kommentar:

  1. Bra du klarer å se lyst på tilværelsen uten fortenner, og godt det bare er midlertidig! :-)

    SvarSlett