søndag 21. oktober 2012

                                           VINTEREN NÆRMER SEG

Nå er vinteren på gang det er kommet sne langt ned i fjellet.Vinter dekkene skal jeg  få lagt på på mandag.Jeg leverer bilen inn når jeg har vært på sykehuset å fått zometa.Ellers går dagene som vanlig, i helga var vi invitert på middag hos gode naboer der det ble servert ørret som  fruen i huset hadde fisket og som gubben laget til, sånn er reglan.Det ble en trivelig men laaang kveld med nydelig mat og trivelig selskap,det ble vel egentlig morgen.Formen den bare holder seg god,jeg er på jobb hver dag å det går veldig bra.Jeg var hos tannlegen å fikk midlertidige tenner de synes jeg ikke noe om,deligger mest og slenger i munnen,men kanskje det ordner seg til uka,håper det

Willy

1 kommentar:

  1. Det var en fin blogg du hadde morfar :)Klem fra Linnea

    SvarSlett