tirsdag 20. november 2012

                        KANSKJE CELLEGIFT IGJEN.

Jeg var på sykehuset i går å fikk Zometa og Eligard.Da fikk jeg vite at en av prøvene ALP  er steget mye ,bortimot doblet seg.Kona synes formen min er litt slakkere noe som jeg ikke merker så mye til. Kona ba meg om å få sjekket dette.Nå skal jeg få innkalling for å ta bilder av skjelletet å vurdere eventuell oppstart av ny cellegift.Det var ikke i mine planer men vi får se,jeg er relativt smertefri ennå å bruker ikke noe smertestillende.
I mellomtiden har det ikke skjedd så mye.En journalist student kontaktet meg for intervju om movemberaksjonen i forbindelse med en skole oppgave.Det syntes jeg var greitogjeg har fått tillatelse til å legge den ut på bloggen.Vi skal prøve å håper det går bra.Ser fram til helga da skal vi på teater med venner og etterpå skal vi ut å spise.Søndag er det cup finale,får håpe at TIL vinner.


Willy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar