torsdag 29. november 2012

                  NY KONTROLL MED SKJELETTSCINTIGRAFI.

Tirsdag var jeg å tok blodprøver å fikk skjelettrøntgen .Onsdag time hos legen.Det som kom fram var vel ikke særlig oppløftende,legen kunne fortelle at spredningen var stor, nå til hele skjelettet.Vi fikk se bildene og det var veldig svart langs hele ryggraden opp til hodet ellers så var det flekker i hodet og rundt i kroppen.
Legen mente vi måtte starte opp med cellegift igjen mens jeg ønsket å starte etter jul slik at jeg får nyte julematen og det som følger med,noe som han mente gikk greit.Prøveresultat viste nå at PSA var steget fra 30 til 59 og ALP fra389 til 611.
Jeg er nå sykemeldt fram til neste kontroll 14.1 da jeg også starter på cellegift.
Formen er ikke like bra som før, jeg fikk en smell i ryggen på fredag å jeg måtte ta mye smertestillende men legen mente at det ikke var kreftsvulster som presset på nerven men smertene kom på nesten samme måte som de jeg tidligere fikk i hofta.No får jeg bare slappe av hjemme å nyte jula.
Jeg kommer sikkert  til å  savne jobben og folka der.Satser på å komme meg på julebord på lørdag.
Målet er å komme meg tilbake på jobb i januar.

Willy   

4 kommentarer:

  1. Hei:
    Ville bare ønske lykke til og takke for at du fortsetter å skrive på bloggen din.

    Hilsen: Einar Frostad har samme diagnose, nå på cellegift.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, å håper du får god og lang virkning av behandlingen.Lykke til.

      Willy.

      Slett
  2. Hei Willy! Jeg ønsker deg lykke til, og sender også ønsker om ei god jul til deg og dine. Håper du klare å holde på ditt gode humør og positive innstilling. Hilsen fra Bjørg - en pensjonert kollega.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det å lykke til som pensjonist å god jul.
      Willy.

      Slett