tirsdag 8. januar 2013

NYTT ÅR NYE UTFORDRINGER

er man i gang med det nye året,og nå er det slutt på julegodterier så nå starter ett sunnere liv igjen.
Den første uka i det nye året har veldig bra uten tunge smerter og tunge medisiner.Jeg har de siste 3 ukene hatt en del hodepine.Kristin er redd for at det har noe med svulstene i hodet og gjøre, jeg tror ikke det.
Programmet framover er tannlegebesøk i morgen,håper jeg snart får ny tennene.
Oppstart av cellegift den 14 ,får håpe at den virker.Jeg satser på å starte på jobb den 15 håper at det går greit.Jeg ser fram til å starte igjen, og til å treffe kollegaene igjen. 
Den 18.begynner jeg på likemannskurs i regi av kreftforeningen.Det går ut på og møte folk i samme situasjon og da kanskje kunne være til hjelp.Man skal også være tilgjengelig på telefon.Jeg får se om dette er noe jeg egner meg til.

Willy

2 kommentarer:

  1. Takk for at du deler dette på bloggen. Jeg har nettopp fått vite at jeg har samme utgangspunkt som du hadde i 2008, men Gleason er 7, ikke 9 som hos deg. Vet ikke om det betyr så mye. Skal ha full skjelettrøntgen om et par uker, så får vi vite om det er spredning.

    SvarSlett
    Svar
    1. Lykke til vidre,får håpe påbest mulig resultat.Kom gjerne tilbake med resultat det er flere enn meg som vil høre hvordan det går.

      Slett