onsdag 30. januar 2013

TING GÅR BRA

Nå har jeg snart vært i jobb i tre uker.Tiden etter nyttår har vært veldig bra,jeg har vært i god form.De tre behandlingene jeg har hatt på cellegift har ikke gitt mye bivirkninger,men i morges begynte jeg å blø neseblod det forsinket meg et kvarter så jeg fikk det travelt med å rekke jobben men det holdt.
Ellers så har smertene vært fraværende,kun et par ganger har jeg måtte ta morfin.
Mandag da jeg var å fikk cellegift kom jeg i prat med en som hadde samme diagnosen som meg,han fikk diagnosen for 2 år siden å hadde mye smerter og bivirkninger av cellegift.Han fortalte hvor brått smertene kunne komme,og det var akkurat på samme måte som hos meg,han kunne brå våkne på natta å måtte ta medisin.
Lørdag var vi på konsert på hurtigruten Nordlysfestivalen og hørte på Odd Rene Andersen det var en kjempe kveld han var søkkanes god og et veldig bra band,mye kjentfolk var der også.
Nå for tiden er formen så god at jeg har ingenting å klage på.

Willy.   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar