lørdag 24. mars 2012

                                         GODE RESULTAT
Det var bra å få resultatet fra siste prøvetaking.Kona har hatt et høyt spenningsnivå den siste tiden og jeg var selvfølgelig spent selv også.
Møtet med legen ble svært positivt.Prøvene har bedret seg betraktelig PSA har sunket til 48 ALP som viser utvikling av metastaser i skjellet har sunket fra 556 i februar til 186.Normalen er 35 -107.Det viser jo at cellegifta virker.
I løpet av uka med pause begynner kroppen å komme i normalt gjenge,smakssansen er så smått tilbake.Håret har jeg beholdt men merker at det løsner.
Nå blir det 5 nye uker med cellegift og det blir spennende å se om den positive utviklingen fortsetter.
I går ettermiddag ringte det på døra og det var naboene i første som kom med blomster,da de viste at formen hadde vært dårlig i det siste.Det var veldig koselig.
Formen er fin nå og vi ble invitert ned på kvelden.Vi hadde en koselig kveld tok noen glass vin og det tålte jeg bra.
I kveld skal vi i 40 års dag til min niese.

Willy.
 

2 kommentarer:

  1. Det er så godt å lese at du har positiv virkning av medisinen. Også at formen er kommet tilbake oppleves sikkert fantastisk. Jeg krysser fingrene for behandlinga du får, og tar samtidig hatten av for det fine nabolaget dokker har. Omtanke og det å kunne normalisere hverdagene gir i seg selv god livskvalitet. Lykke til videre

    SvarSlett
  2. Så godt å lese, det var gode nyheter:)
    Fant bloggen din på kreft.no under personlige historier, skal lese blogen din, men måtte bare kommentere dette innlegget først:)
    Ha en god dag Willy. Klem fra Nina

    SvarSlett