mandag 7. mai 2012

                                      EVALUERING ETTER 12 UKER

Det har vært evaluering og resultatet er veldig bra ALP er gått ned fra 186 i forrige runde til 150 det er på normalen.PSA er gått ned fra 48 til 36 så nå er det pause til 14 mai,formen er fin og det er bare å gjøre seg klar til Krakow turen det tror jeg blir bra,vi gleder oss veldig.Det blir godt å komme seg bort i fra dårlig vær å litt sein vår.
Kona var veldig spent på resultatet så hun er også fornøyd.
Bloggen som jeg skriver har nå passert 2400 søk det synes jeg er veldig bra,det er søk i fra hele verden land som Egypt,USA,Tyskland,Russland med fler.
Dette er muligens den eneste  bloggen som er oppe å går på denne type kreft.
Nå tror jeg det er veldig mye andre part i forhold som er inne å søker.  For dem er det god anledning å gå inn på kommentarer å fortelle litt om hvordan de har det , det samme gjelder dem som lever med kreft.
Jeg vet bare at kona har en del angst i forhold til dette og det kan være bra å lese hvordan andre takler det. 

Willy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar