onsdag 30. mai 2012

                             NR 3 AV 5

Nå har jeg vært hos damen å fått kur nr 3 og der var det mye folk, det hoper seg etter lang helger.Men det gode humøret det beholder dem midt istresset.
Formen min er fortsatt fin og jeg er helt smerte fri.
I går gjorde jeg det samme som jeg gjorde for en tid tilbake,jeg tok sove medisin om kvelden etter behandling og det samme gjentok seg som sist,natta ble helt kaos,en kropp som bare ville være i bevegelse og et sinn som vil sove.
Nei det ble ingen jobb i dag så nå håper jeg at jeg har lært.
Nå har jeg to behandlinger til  og så ferie? bivirkningene er heller ikke så gale som de har vært tidligere så jeg er veldig fornøyd.
Nå går vi å gleder oss til konsert med Kim larsen på torsdag,det er meldt seks grader men det er jo plussgrader det kommer sikkert til å bli bra.
Etterpå er det planlagt vin og pizza her siden vi bor rett ved siden konserten.

Willy
 

1 kommentar:

  1. Hallo Willy!
    Glemte å nevne for deg at sovemedisin ga meg både mareritt og hallusinasjoner etter cellegifta, det er visst noen av oss som reagerer sånn. Det betyr iallfall at vi ikke blir avhengig av 'dop'. Ha det godt så lenge og kos deg på konsert, menyen høres meget bra ut ;-)
    En hilsen i solskinn fra Ole

    SvarSlett