mandag 21. mai 2012

                                                   KUR NR 2 AV 5

Da var andre kur gjort formen den bare holder seg god.Noe av bivirkningene er tilbake men det er bare småtteri jeg er fortsatt helt smertefri og det er veldig bra.
Vi har hatt en kjempefin 17 mai med nydelig vær å var ute å så barnebarnet i skoletoget og ellers gjort alt som hører dagen til.
Har ikke gjort noen nye oppdagelser på helsebringende mat men kommer jeg over noe vil  jeg skrive det.
Det er vanskelig å finne nye ting hver gang så det blir å skrive hvordan vi har det og samtidig håpe at andre kan få inspirasjon til å se lysere på dagen.
Ellers takker jeg for kommentarer som jeg har fått.

Willy.

2 kommentarer:

  1. Hallo Willy!
    Dette greier du og vi kan ikke annet enn å se lyst på alle dager, da går det nedover psykisk og da følger det fysiske plager. Min onkolog sier at jeg ikke skal tenke så mye på at det jeg får i meg er SUNN mat til stadighet. Lytt til kroppen og spis det du har lyst på der og da - trivsel er også helsebringende.
    Hilsen fra Ole

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ole
      Du har nok mye rett i det.Jeg spiser det jeg har lyst på men i gode perioder når jeg har god matlyst prøver jeg å spise det som er sunt.Jeg spiser søtsaker og tar noen glass vin.Jeg trives stort sett bra med tilværelsen..
      Hilsen fra Willy

      Slett