mandag 4. mars 2013

1 ÅR

I dag er det 1 år siden jeg startet denne bloggen, og i helga passerte den 25000 søk.Det hadde jeg aldri forventet.Og da vil jeg takke for kommentarer som er kommet.Det er viktig for å gjøre bloggen komplett. En del er jo litt trist lesning som også er viktig å få med ,jeg håper det går bra med dem har det tungt.
I dag var det ny cellegift behandlingen virker og jeg har det bra.
Det har vært et år med noen nedturer men flest oppturer.
Begynner å merke litt til bivirkninger litt dårlig smakssans føler at det stopper opp og på en måte tidlig metthetsfølelse.Jeg prøver å spise oftere og føler at jeg får i meg nok mat vekta går ikke ned i allefall.
I går var min datter og klippet håret mitt helt kort fordi det beynte og falle av.
I dag har jeg tenkt på Lillebjørn  Nilsens tekst i låta feriekolonien,
med trillrund skalle som er klipt en gang for alle.
Nå er det to behandlinger igjen så blir det ferie med påsken på Kypros det blir bra.

Willy

2 kommentarer:

  1. Hei Willy!
    Godt å høre at du føle dæ fin for tida. Fortsett som den optimistiske solstrålen som du e - du e herlig å være rundt :) Lenge siden æ har jobba tidlig og møtt dæ, men det e hyggelig å kunne følge dæ litt gjennom denne bloggen.

    Ønske dæ og dine god tur til Kypros i påsken!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Rikke.
      Takkfor det hyggelig at du følger bloggen.
      Willy.

      Slett