torsdag 21. mars 2013

SNART PÅSKEFERIE

Nå har jeg hatt fire runder med cellegift og får en pause på ca tre uker.Når jeg kommer hjem fra ferie skal det tas nye prøver for å se videre behandling.
Formen min er ganske bra ,den siste tiden har jeg vært litt lei av cellegift selv om bivirkningene har vært mindre enn før men det er vel aller helst i hodet det sitter.Når jeg tenker meg om så er det ingen grunn til å klage det er mange som har veldige plager av cellegift så det er bare å rette seg opp å stå på videre.
I dag fikk jeg telefon fra en sør i landet som følger bloggen,han hadde brukt Zytiga i fem måneder men hadde ikke virkning av den nå ønsket han å få jevtana og den er like dyr som Zytiga å er ikke dekket gjennom helfo,Jevtana går av sykehus budsjett å da er det vel opp til hvert sykehus å avgjøre slik jeg forstår det.
Han som ringte meg hadde fått forståelse av at dette var for dyr behandling,det er synd at det skal stå på penger når det gjelder liv.Jeg må bare ønske han lykke til å håpe at det ordner seg.
Ellers ser jeg nå frem til å få litt sol og varme på Kypros det blir jo spennende med stengte banker,jeg må vel bare bunkre opp med kontanter før jeg drar.
Neste gang jeg skriver blir etter den 8/4 da har jeg fått svar på prøver og videre behandling.
Jeg ønsker alle en god påske.

Willy.

1 kommentar:

  1. Hei,
    så fin blogg du skriver! Kunne du tenke deg å skrive et gjesteinnlegg på Kreftkamp.no som startet opp 8. mars i år? Se http://kreftkamp.no/historier/

    Jeg lenker til bloggen din nederst i innlegget. Jeg hører gjerne fra deg hvis det høres interessant ut.

    God påske:)

    Mvh

    Kreftkamp / Eyrun

    SvarSlett