tirsdag 6. mars 2012

Behandling og kosthold

Nå kom tiden for behandling,medisinering. Formen var dårlig veldig slapp.Nye prøver ble tatt PSA steget til 42.Medisin jeg startet med hormon tabeletter virket raskt.PSA sank til 3 og formen kom tilbake.
Via en kollega fikk jeg gode tips fra en med samme diagnose.Granateplejuice 100% kjøpes i innvandrer butikker.NBG superpille for styrking av imunforsvaret.
Kona søkte mye på nettet og i bøker om kosthold.Vi kom fram til tomat ,brokkoli.gurkmeie,karrymat,hvitløk.Tomaten har best virkning hvis den er stekt eller kokt med olivenolje.
Sopp og blåbær.Har hatt tilgang til mye blåbær og blåbærsaft da min kones søster har plukket store mengder til meg.Har spist blåbær hver dag siden i sommer.
Om det er dette som har hjulpet meg til å bevare formen vet jeg ikke ,men jeg tror på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar