mandag 12. mars 2012

                 CELLEGIFT
Nå har jeg startet på cellegift Taxotere.I dag var min femte kur som jeg har hatt hver mandag.Skal ha en ukes pause.Da jeg startet kuren var PSA steget til 103 og formen var dårlig.Legen sa at nå måtte jeg starte med cellegift.Har ikke hatt mye bivirkninger får kvalmestillende.Jeg er litt sår i munnen og har mistet en del av smaksansen.Ellers kan man miste håret å få sprukne negler.
Nå blir det spennende å se virkningen av behandlingen og eventuelt  hvor lenge den virker.Er i mye bedre form nå enn før jeg startet behandlingen.
Jeg har vært på kreft avdelingen på UNN hver måned i over et år å fått Zometa,nå er jeg hver uke og det er fantastiske mennesker som jobber der,blir veldig godt tatt vare på.
Hvis noen har spørsmål vil jeg svare så godt jeg kan.Jeg ønsker gjerne komentarer eller hvis noen har tips angående sykdommen kan det komme flere tilgode.
Willy 

5 kommentarer:

  1. Sissel Rye-Holmboe12. mars 2012 kl. 22:37

    Jeg har ingen erfaringer å bidra med, men jeg vil at du skal vite at jeg synes det er flott at du skriver om dette. Dette må være inspirasjon til andre i samme båt. Ikke minst har du en beundringsverdig innstilling, og et fantastisk humør oppi alt dette. Du har ikke gravd deg ned, men tvert imot tatt for deg av alt livet har å by på til tross for alt som har vært de siste årene. Du og Kristin er de mest trivelige og gjestfrie menneskene jeg har blitt kjent med noen gang - det skal dere vite! På jobb er du et forbilde av de store, må bare si det. Du gjør arbeidsdagen god for meg og de andre med ditt humør og dine lune kommentarer. :-) Det er bare en Willy Jensen!

    SvarSlett
  2. Så flott at du kan formidle opplevelsene og erfaringene dine med denne sykdommen.Det trenger jo ikke være mere mystisk enn man gjør det til.Det er jo fantastisk at du har fått så god hjelp med sykdommen. Jeg leser også at du bare har godord å si om lege og kreftavdelinga. Det er jo i seg selv ballast som sikkert betyr veldig mye for deg og dine. Jeg håper inderlig at den kuren du er begynt på gir deg god livskvalitet i tida fremover. Og som Sissel sier " Du er et forbilde ". Det tror jeg fortsatt du vil være, så får vi heller tåle å se at neglene skulle sprekke litt. Jeg e sikker på at alle som kjenner deg er stolt av deg. Lykke til videre

    SvarSlett
  3. Hei! Veldig fint å lese bloggen din. Jeg har en pappa på 68 år som fikk påvist prostatakreft med spredning til skjelettet i forrige uke. Nederst på ryggraden og et par ribbein er berørt så lang. Han fikk to hormoninjeksjoner på sykehuset og skal nå få dette en gang per mnd fremover. Foreløpig ikke stråling eller cellegift.
    Han har vært dårlig siden før jul og gått på 3 antibiotikakurer, men da disse ikke funket så bar det rett på sykehuset. Han var i elendig form. Nå har han fått matlysten tilbake, sover godt om natten og er smertefri. Har ikke tatt mer enn Paracet forebyggende, som han fikk beskjed om av legen.
    Syns det er godt å lese at du foreløpig har fått 5 år etter diagnose og at du fortsatt er ved godt mot, selv om jeg skjønner at det må være vondt å ha dette i bakhodet hele tiden. Vi fikk beskjed om at pappa fortsatt kan få flere gode år fremover og krysser fingre for det.

    Takk for at du deler opplevelsene dine. Jeg kommer nok til å følge med bloggen din fremover.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.Og takk for kommentar,jeg synes det er fint å se at bloggen kan gi litt optimisme og kanskje noe informasjon og jeg håper jo at folk gir kommentarer på møte med behandlings apparatet.Det er viktig og kan gi erfaringer til andre lesere.
      Jeg vil ønske lykke til å håpe at han får full virkning av behandling.

      Willy.

      Slett
  4. Jeg er 15 år gammel. Jeg ble født med HIV, min mor gikk bort på grunn av HIV-infeksjonen, og jeg angrer på hvorfor jeg aldri møtte Dr. Itua. Han kunne ha kurert mamma for meg, fordi det var enlig mor for moren min at jeg kom over Dr. itua-helende ord. online om hvordan han kurere forskjellige sykdommer i forskjellige raser sykdommer som HIV / Aids Herpes, Parkison, Astma, Autisme, Copd, Epilepsi, helvetesild, forkjølelsessår, infertilitet, kronisk fatiguesyndrom, fibromyalgi, kjærlighetsspell, prostatakreft, lungekreft, glaukom ., psoriasis, levercirrose, grå stær, makuladegenerasjon, Chrons sykdom, smittsom mononukleose., hjerte- og karsykdommer, lungesykdom. forstørret prostata, osteoporose. alzheimers sykdom, psoriasis, bipolar lidelse, demens., tach sykdom, brystkreft, blodkreft , Kolo-rektal kreft, kjærlighetsformulering, kronisk diaré, atxi, leddgikt, amyotrofisk lateral skoliose, fibromyalgi, fluorokinolon toksisitet syndrom fibrodysplasi Ossificans Progres Sclerosis, svak ereksjon, brystforstørrelse, Helse les, stivkrampe, kikhoste, tuberkulose, polio og difteri) Diabetes Hepatitt til og med kreft. Jeg var så spent, men skremt samtidig fordi jeg ikke har kommet over slike ting på nettet, så kontaktet jeg Dr Itua på Mail drituaherbalcenter@gmail.com/ . Jeg chatter også med ham på appen +2348149277967. Han forteller meg hvordan det fungerer, så sier jeg ham at jeg vil fortsette. Jeg betalte ham så raskt. Postkontoret i Colorado at jeg mottar urtemedisinen min innen 4/5 arbeidsdager. og her lever jeg sunt igjen, kan forestille meg hvordan gud bruker menn til å manifestere verkene sine. Jeg skriver i alle artikler på nettet for å spre gudsarbeidet til Dr. Itua urtemedisin, Han er en stor mann.

    SvarSlett