søndag 11. mars 2012

                                  LIVET ER BRA
Det jeg tidligere har skrevet kan høres ut som at livet har dreid seg bare om sykdom og medisin,men det er ikke tilfelle.Vi har levd bra.Vi solgte vårt gamle hus,kjøpte leilighet  bor lettvint og fint.
Vi har reist nesten så mye som vi ønsker.Storbyferier,festivaler,konserter og sydenferier.Noen ganger har vi reist alene og noen ganger med venner.I november var vi på ferie i Thailand med hele familien.Hadde en kjempe fin ferie.
Vi har et barnebarn som er 9 år.Var usikker på om vi skulle fortelle om sykdommen vi ville prøve å beskytte henne lengst mulig.Vi ventet over 2 år til det kunne merkes på meg.Tror det var greit å vente.Hun ble litt redd til  å begynne med men tar det greit.Hun spør av og til og jeg sier at jeg får medisin som vi håper skal holde meg frisk lenge.
Jeg er optimist å tror fortsatt  på et bra liv fremover.

1 kommentar: